.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابی شایسته از دولت تدبیر و امید
علیرضا قلی زاده
انتخابی شایسته از دولت تدبیر و امید


شمال نیوز:رییس جمهور کشورمان طی حکمی سید رضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب نمود. این انتخاب شایسته و توام با تدبیر آنگاه صورت گرفت که سلطانی فر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان نتوانست از مجلس رای اعتماد لازم برای تصدی این وزارتخانه را بگیرد.

همانطور که بارها اشاره کرده ام ورزش مازندران آقای ورزش ایران است و مدیران و مربیان ورزش مازندران نیز همواره نشان داده اند که یک سر و گردن نسبت به رقبا و هم قطاران خود بالاترند.

دلیل این ادعا نیز به راحتی قابل دسترس می باشد.حضور پرشمار و خیره کننده ورزشکاران مازندرانی در جرگه قهرمانی و در رویدادهای مختلف از قبیل المپیک،مسابقات جهانی،آسیایی،بین المللی،ملی و...همچنین نقش پررنگ مدیران مازندرانی در بدنه ورزش کشور از سالیان دور و بالاخص در چند سال اخیردر مناصب مدیریتی استان ها ،فدراسیون ها و وزارتخانه ورزش و جوانان تنها گوشه ای از این پتانسیل و توانمندی می باشد.

از طرفی حضور دو عضو مجمع نمایندگان مازندران در فراکسیون ورزش مجلس به عنوان رییس و مخبر این فراکسیون همه و همه حکایت از آن دارد که مازندران و مازندرانی ها به واقع در عرصه ورزش کشور صاحب نظر بوده اند.

سید رضا صالحی امیری که یکی از فرزندان شایسته مازندران در عرصه مدیریت عالی در سطح کشور می باشد همواره در پست های مدیریتی و مهم گذشته خود توانسته سربلند از امتحانات سخت بیرون آمده و فعالیت و کارکرد و کارنامه قابل دفاعی را از خود به نمایش بگذارد.

اکنون به حمدالله دولت امید و تدبیر که اتفاقا" رای بسیار بالایی را هم در مازندران به خود اختصاص داده مبادرت به انتخاب فردی شایسته و امتحان پس داده از خطه ولایی و شهید پرور مازندران برای حضور در این وزارتخانه مهم نموده است بر همه لازم بوده که دست در دست هم و با کمک گرفتن از کلیه امکانات و اتحاد و یگپارچکی لازم نسبت به اجرایی کردن حضور سید رضا صالحی امیری در راس وزارت ورزش و جوانان به عنوان وزیر همت و تلاشی مضاعف از خود نشان داده تا انشالله شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش کشور و مخصوصا"استان مازندران به مدد این حضور باشیم.

 علیرضا قلی زاده/مدیر مسئول سایت شمال ورزشی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مرداد 1392
جناب آقای رئیس جمهور با سلام و احترام
جناب آقای حسین روزبهی استاد نهج البلاغه ، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران و مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مدیر دانشگاه ادیب مازندران میتواند وزیر قدرتمند آموزش و پرورش یا استاندار مازندران باشد .
نا شناس 27 مرداد 1392
قلی جون دوستت داریم هزارتا. حرفاتو باید قاب طلا گرفت.
رضا 27 مرداد 1392
این انتصاب بجا و شایسته بر ملت ایران مبارکباد........
نا شناس 27 مرداد 1392
واقعا باید به افرادی که مثل شما به مازندران تعصب دارید نازید.امیدوارم همیشه این قلم را برای مازندران و کشور خرج کنید
رضامهدجو 26 مرداد 1392
به همه مردم مازندران خاصه مردم فرهیخته بابل وامیرکلا تبریک
احمد 27 مرداد 1392
اموزش وپرورش کار هر کس نیست
نا شناس 28 مرداد 1392
بقولی، قلی نقل قولاش نقل قوله ها!!! قلی دوستت داریم.
نا شناس 28 مرداد 1392
داداش چون بابلی هست میگی؟ خودتم بابلی هستی دیگه؟؟؟؟؟ البته تعصب داشتن خوبه اما در حدش
دوست همیشگی 28 مرداد 1392
همیشه نشان دادی به مازندران تعصب داری با اینکه می دانیم برایت چقدر هم در چند سال گذشته مشکل بوجود آوردن.قدر این قلم وشجاعت را بدان
نا شناس 29 مرداد 1392
فقط ساري و ساروي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.